יום רביעי, 27 במאי 2015

עוגת וניל מנוקדת בצימוקים (:

עוגת פודינג וניל עם צימוקים

למתכון הזה מצורפת רק תמונה אחת של העוגה. את העוגה הזו אפיתי בחודש נובמבר 2014 ( אפילו התאריך מופיע על התמונה...), ואז לא כ"כ ידעתי לצלם ולעשות סטיילינג כפי שאתם רואים בשאר הפוסטים שלי. האמת היא שלפי התמונות ניתן לדעת מתי הן צולמו, בתחילת דרכי או אח"כ....  העוגה הזו טעימה טעימה, קצרה מחמאות ושבחים, ועכשיו תורכם להכין אותה  (:



לעוגה הזו יש זיגוג חלומי !  אתם כמובן לא חייבים להכין את הזיגוג, אך הוא מוסיף מאוד.  אז....קדימה- לעבודה.

מה צריך?

** כוס וחצי קמח רגיל ** כפית וחצי אבקת אפייה ( ניתן להשתמש גם קמח תופח ואז לא להוסיף אבקת אפייה) ** כוס סוכר ** 2 שקיות סוכר וניל ** חבילת פודינג וניל ** חצי כפית תמצית וניל אמיתית ** 50 גרם חמאה מומסת ** חצי חבילת וופלים בטעם וניל ** כוס חלב ** ביצה אחת ** חצי כוס צימוקים כהים או בהירים

מה עושים?

את הצימוקים משרים במים רותחים כ 20 דקות לפני האפייה ולאחר מכן מסננים. ממיסים את החמאה ומצננים. מועכים את הוופלים עם האצבעות לשברי וופלים.

בקערה מנפים קמח ( רק אם קמח רגיל), מוסיפים אבקת אפייה ואת הסוכר וסוכר הוניל. מוסיפים את שברי הוופלים. מערבבים את כל החומרים היבשים ומוסיפים את החומרים הרטובים, את הביצה ולבסוף את הצימוקים. מאחדים את העיסה.

זיגוג העוגה ( שמים רק לאחר שהעוגות מצטננות)

חצי שקית אבקת סוכר, 2 כפות חלב. לערבב היטב עד שלא יהיו גושי סוכר

תנור

180 מעלות. לחמם כאשר מתחילים להכין את העוגה. מתאים ל 2 תבניות אינגליש קייק. לבדוק לאחר כ 35 דקות, הזמן משתנה לפי סוג ועוצמת התנור. קיסם יוצא יבש.


בתאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה