יום שישי, 27 בפברואר 2015

עוגת סומסום !

עוגה טעימה טעימה שמתחסלת ברגע שיוצאת מהתנור- עוגת סומסום  (:

את העוגה הזו המצאתי בנובמבר ( אפילו התאריך מצויין על גביי הצילום...), ואז הייתי גם צלמת לא משהו.... צילמתי עם תאריכים כדי לזכור איזו עוגה אפיתי  ומתי. בינתיים השתפרתי עם הצילומים. בקיצור- תמונות שיצאו לא משהו- תדעו לכם שהעוגות הומצאו לפני מספר חודשים. לומדים  (:  אולם מה שחשוב באמת הוא המתכון, ואני מייד רושמת אותו. המתכון קצק קצר, מהיר וקל, ולא דורש מצרכים רבים.  עוגה מעולה כשאין הרבה זמן.  קדימה- לעבודה.


 מה צריך?** כוס קמח רגיל ** רבע כוס קמח שיפון מלא ** חבילה קטנה של פודינג וניל ( יש בכל סופר) ** כוס סוכר ** כפית ורבע אבקת אפייה  ** כוס סומסום ** 2 ביצים ( בטמפ' החדר, זוכרים? ) ** כוס שמן ** חצי כוס חלבתנור 180 מעלות, מופעל כשמתחילים לעבוד על העוגה
מה ואיך?לא תספיקו למצמץ, והעוגה כבר תהיה בתנור  (:   מנפים את 2 סוגי הקמחים לקערה. מוסיפים את אבקת האפייה ומערבבים קלות. הסוכר מצטרף ופודינג הוניל והסומסום גם. מערבבים את החומרים היבשים. את הביצים שוברים לקערית או כוס חד פעמית כדי לוודא שהן בסדר או שאין קליפות שרוצות להצטרף גם...  (: טורפים את הביצים ומוסיפים לחומרים היבשים, שמן וחלב להוסיף בסוף. יוצרים בלילה ללא גושים.2 תבניות אינגליש קייק גדולות מקבלות את בלילת העוגה וניכנסות אל מכון השיזוף, לכ 35-40 דקות, שוב- תלוי בסוג התנור. תיבדקו מה מצבן אחרי חצי שעה. קיסם יוצא לח-יבש.  אגב- אפשר לאכול ישר עם כפית, חבל לחתוך לפרוסות...  אפשר לזרות נעל אבקת סוכר.

אשמח לשמוע מכם איך יצא. בהצלחה ובתאבון  (:  ליטל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה