יום חמישי, 5 במרץ 2015

עוגת קפה ובננות

עוגת קפה ובננות לסוף שבוע נפלא  (:

היי, אני ליטל ואני מכורה לקפה.  מי שמכיר אותי יודע את זה היטב (:  בעיניי רוחי אני רואה אתכם יושבים מולי ואמרים לי: "אוהבים אותך ליטל". חחח   (:  ההתמכרות הזו מתבטאת בשתייה של קפה מרגע היקיצה ועד ממש לפני השינה, אוסף נאה של ספלים שהולך וגדל, מגוון של סוגי קפה, מקינטה ו...הבנתם את הרעיון, נכון?

כממציאת מתכונים לעוגות בחושות וכמכורה לקפה ( עיין פסקה עליונה), החלטתי לעשות שת"פ בין שתי האהבות שלי ולאפות עוגות עם קפה.  המתכון הזה הוא הראשון מבין כמה שיש לי עם קפה.

עוגה טעימה שמשלבת טעמי קפה ובננות. השתמשתי בקפה הנמס המעולה של שופרסל.

אז....קדימה לעבודה. מבטיחה לכם עוגה קלה והנאה מעשייה ואכילה  (:

חומרים ומצרכים

** 2 כוסות קמח רגיל ** 2 כפיות אבקת אפייה ** כוס סוכר ** 50 גרם חמאה מומסת ** 3 בננות מרוסקות ** 2 ביצים ** כוס קפה פושר ( ספל בינוני) מ 2-2.5 כפיות קפה,  ** 3 שקיקים של סוכר וניל

איך מכינים ??

מנפים 2 כוסות קמח לקערה ומוסיפים את אבקת האפייה ןאת הסוכר. החמאה המומסת ניכנסת, 3 בננות מעוכות. לערבב. 2 ביצים מעורבבות ניכנסות ואחריהן כוס הקפה. להטמיע את כל החומרים. לבסוף מוסיפים את סוכר הוניל.

תנור מחומם מראש ל 180 מעלות.  2 תבניות אינגליש קייק, או תבנית מרובעת גדולה ותבנית קטנה יותר. 35 דקות ולבדוק שהעוגה יוצאת מעט לחה.

טיפים חשובים:

** ניתן להשתמש בקמח תופח במקום הקמח הרגיל ואבקת האפייה, אך לא מנפים אותו

** את החמאה ממיסים ומניחים לה להצטנן, לא להכניס חמאה רותחת לבלילה!

** "תשחקו" עם כמויות כפיות הקפה. אוהבים טעם דומיננטי של קפה? השתמשו ב 2.5 כפיות קפה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה