יום שישי, 20 בפברואר 2015

עוגת לוטוס-בננה טבעונית,טעימה ונימוחה

עוגת לוטוס-בננה טבעונית 


בדר"כ אני מעלה בבלוג מתכון אחד בשבוע. היום יום שישי ומתכון לשבוע עלה ביום רביעי. אני שמחה להענות לבקשה של חברה לעבודה שביקשה את המתכון לעוגה הזו. את העוגה הבאתי לארוחת צוות שערך עורך העיתון שלי בטו בשבט. העוגה קצרה שבחים ומחמאות, ואני התמוגגתי מנחת. אז, תהילה- הנה המתכון. ואת יודעת היכן למצוא אותי באם ישנן שאלות  (:

האמת? העוגה קלה להכנה ואף מהירה, נטולת ביצים ומוצרי חלב- מתאימה לטבעונים. מה שצריך להכין מבעוד מועד: עוגיות לוטוס טחונות דק דק לכדי קמח.

מה צריך?

** 1 כוס קמח רגיל ** 1 וחצי כוסות עוגיות לוטוס טחונות דק דק לעוגה ועוד רבע כוס של עוגיות טחונות לפיזור על העוגה לפני הכניסה לתנור  ** חצי כוס סוכר ** 2.5 כפיות אבקת אפייה ** רבע כפית סודה לשתיה ** קורט מלח ** 1 וחצי בננות מעוכות ** חצי כוס שמן **    חצי כוס משקה בטעם אגוזי לוז ( אם אין- אז חלב סויה, או משקה אורז)

מה עושים?

מנפים קמח לקערה ומוסיפים את קמח עוגיות הלוטוס, הסוכר מצטרף גם ואיתו אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. מערבבים. מוסיפים את השמן ואת החלב לערבב ולבסוף להטמיע את הבננות המעוכות. יוצקים לתבניות ואח"כ מפזרים מעל עוד עוגיות לוטוס טחונות.

תנור

180 מעלות כ 35 דקות, קיסם יוצא יבש או לח מעט. תבנית אינגליש קייק צרה וארוכה ועוד אחת קטנה - לא לדחוס את כל עיסת העוגה בתבנית אחת.

סופ"ש נעים וטעים !



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה