יום שבת, 5 בדצמבר 2015

עוגת פרג וקוקוס קלוי- פשוט נפלאה!!

עוגת פרג וקוקוס קלוי- שילוב מנצח לעוגה נפלאה !!

העוגה הזו קצרה מחמאות רבות ואני אופה אותה עוד ועוד. הצילומים הנהדרים של העוגה הם של מיה חסון, חברתי המקסימה, שהיא  צלמת,  סטייליסטית ומעצבת לבתים, בעלת טור בעיתון ואדם נדיר באיכויותיו. יום צילום של העוגות שלי, הפך ליום כיף שלי איתה ובזכות היום הזה אני תמיד מחייכת כשאני אופה את העוגה הזו. העוגה קלה להכנה ( כמו תמיד אצלי, הלא כן?) ואני מבטיחה לכם שתתענגו על כל ביס ממנה. אוהבי הפרג יחגגו, ומי שלא אוהב פרג- יתחיל לאהוב בזכות העוגה הזו.




טיפ חשוב מאוד- את הפרג יש לקנות בחנות תבלינים או בסופרים ולוודא שיטחנו לכם במקום. יש לשמור אותו בפריזר. ולא- הוא לא קופא אלא נשמר ולא מעלה עובש.

מה צריך?

2 כוסות קמח רגיל   2 כפיות אבקת אפייה     1 כוס סוכר    1 כוס פרג טחון    חצי כוס קוקוס קלוי     חצי כוס שמן    חצי כוס שמנת מתוקה להקצפה     1 כוס חלב ( אפשר במתיקות עדינה)      2 ביצים בטמפרטורת החדר 

מה עושים?

בקערית מערבבים שמן, שמנת מתוקה להקצפה וביצים לכדי עיסה אחת. לקערה ניפרדת מנפים קמח ואבקת אפייה. מוסיפים סוכר, פרג וקוקוס טחון. מערבבים ומוסיפים את עיסת השמנת המתוקה וכן את החלב. מאחדים לכדי עיסה אחידה, לא לערבב יתר על המידה כדי שהעוגה לא תצא דחוסה.

תנור

מחומם מראש ל 180 מעלות, כ 35 דקות. כל תנור ועוצמתו ולכן הזמן יכול להשתנות מתנור לתנור. יש לאפות באמצע התנור. 2 תבניות אינגליש קייק חד פעמיות.  העוגה מוכנה כאשר קיסם יוצא מעט לח.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה