יום שלישי, 14 ביולי 2015

עוגת מייפל וקפה נהדרת !!

עוגת מייפל וקפה נהדרת  !!!

היום דיברתי עם מישהי על הא ועל דא, ותוך כדי שיחה שאלתי אותה אם היא אופה. היא ענתה לי שהיא לא יודעת, אבל רוצה מאוד להתחיל. ובכן- הבלוג שלי הוא הזדמנות נהדרת להתחיל: יש לי מתכונים לעוגות בחושות קלות להכנה ! עניתי לה.

 היא שמחה, שאלה אילו עוגות יש לי בבלוג, עניתי לה בחיוך שיש לי סוגים מגוונים ויש בין השאר גם טבעוניות ( היא שמחה עוד יותר ואמרה שהיא רוצה לאפות טבעוניות לילדים) וכתבתי על פתק את שם הבלוג. היא הוסיפה ושאלה אם יש לי עוגות מייפל. כן! יש לי. את מוזמנת לראות.  ניפרדתי ממנה, לא לפני שנתתי לעוד מישהי את שם הבלוג שלי, לאחר שזו שמעה את השיחה בינינו ואמרה שתשמח למתכונים לבחושות- והמשכתי לדרכי.  עכשיו ניזכרתי בשיחה הזו שהתקיימה היום והחלטתי כמחווה של רצון טוב להעלות עוד מתכון של עוגת מייפל.  כזו אני- מקסימה וצנועה....  חחח

בבקשה:

מה צריך?

** 2 כוסות קמח ** 2 כפיות אבקת אפייה ** 2/3 כוס קמח שקדים ** 1/3 כוס סוכר ** 1 כוס קפה קר ללא חלב ** 1/3 כוס שמן ** 1/3 כוס סירופ מייפל ** 2 ביצים ** 1/3 כוס שוקולד צ'יפס מריר ** 1/3 כוס צימוקים בהירים

כן, כן- זה הכל  (:

מה עושים?

מחממים תנור ל 180 מעלות ומוציאים ביצים מהמקרר לטמפ' החדר. שמים את הצימוקים במים רותחים ולאחר כרבע שעה מסננים. ( הצימוקים יוצאים טעימים מאוד).

מעתה, פשוט מאוד : מנפים קמח לקערה ומוסיפים את כל החומרים היבשים. מערבבים. חומרים רטובים ניכנסים בזה אחר זה , ביצים- לערבב לכדי הטמעה בבלילה. לא לערבב יתר על המידה. שוקולד צ'יפס וצימוקים מצטרפים אח"כ לחגיגה.

הבלילה מתאימה ל 2 תבניות אינגליש קייק,  כ 40 דקות בתנור ( תלוי בסוג ועוצמת התנור).  קיסם יוצא מעט לח.



ספרו לי איך יצא  (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה