יום ראשון, 12 ביולי 2015

עוגת דובדבנים טבעונית (:

עוגת דובדבנים חמוצים טבעונית נהדרת  (:

העוגה הבאה היא נפלאה ( כמו כל העוגות שלי  (:, אני אוהבת את כולן באותה המידה).  היא טבעונית, בריאה ותעלה על פניכם חיוך של עונג.

יש להצטייד מראש במצרכים כי הם לא מצרכים שיש לרובכם במזווה. איך אני יודעת?  תסמכו עליי  (:  אבל זה שווה בהחלט את המאמץ

ולא- לא להילחץ, הדובדבנים לא חמוצים. תטעמו ותיווכחו לדעת, הם לא מתוקים כי הם לא מסוכרים.


מה צריך?

** 1 כוס קמח תופח ** 1 כוס קמח פתי בר בטעם שוקולד מריר ( פשוט טוחנים פתי בר דק דק) ** 3/4 כוס סוכר קנים ** חצי כוס שמן קוקוס אורגני ** חצי כוס טחינה (אני השתמשתי בטחינה של שופרסל ) ** חצי כוס משקה אורז ושקדים ** 2 גביעי מעדני סויה בטעם שוקו- 200 גרם ( כל קופסה 100 גרם, אני השתמשתי במותג 'גרין' של שופרסל) ** 3/4 כוס דובדבנים חמוצים ( אני השתמשתי בדובדבנים של 'שופרסל'. יש לסנן מנוזלים ולחצות אותם).

מה עושים?

מערבבים את החומרים היבשים ומוסיפים את החומרים הרטובים בזה אחר זה- לא משנה הסדר.

תנור

מחומם מראש ל 175 מעלות. לאחר חצי שעה להעלות את חום התנור ל 180 והמשיך לאפות בעוד כרבע שעה.  קיסם יוצא מעט לח.

הבלילה מתאימה ל 2 תבניות אינגליש קייק






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה