יום רביעי, 15 באפריל 2015

עוגת שוקולד סופר טעימה ומהירת הכנה (:

עוגת שוקולד קלה להכנה עם מרכיב מיוחד ומפתיע

מי לא אוהב שוקולד?  גם המעטים שלא אוהבים ( מי אתם??) יתאהבו בעוגה הזו. עוגה קלה להכנה ומהירה- כמה מרכיבים בקערה והופ- לתנור.

קמח,סוכר, שמן ביצים - למי אין בבית? לזה תוסיפו עוד 5 מרכיבים ( 4, אם אתם משתמשים בקמח תופח...) , קערה אחת, 5 דקות עבודה ואת שאר העבודה- התנור עושה  (:

מה צריך?

** 1 וחצי כוסות קמח רגיל ( אפשר תופח). ** 1 וחצי כפיות אבקת אפייה ( אם משתמשים בקמח תופח- לא צריך את אבקת האפייה) ** חצי כוס סוכר חום ** שליש ועוד כף שמן ** 1 מעדן ג'וי בטעם מריר ** 3 כפות של ממרח שוקולד ואגוזים של שופרסל ** כוס מיץ תפוזים של שופרסל ( או מיץ תפוזים סחוט טרי) ** 2 ביצים ** חופן של שברי שקדים מולבנים פרוסים

מה עושים?

מנפים קמח לקערה ( אם זה קמח תופח- לא לנפות), ומוסיפים את החומרים היבשים. השמן ומעדן ג'וי ניכנסים ומעורבבים לכדי עיסה. . שוברים את הביצים בקערית בצד ( כל אחת בניפרד כדי לבדוק אותן), טורפים קלות ומוסיפים לבלילה. ממרח שוקולד ומיץ תפוזים מעורבבים עם העיסה. שברי השקדים ניכנסים פנימה.


תנור מחומם מראש ל 180 מעלות, מתאים ל 2 תבניות אינגליש קייק, אפשר גם להכין מהבלילה עוגות אישיות למסיבות.  לבדוק אחרי חצי שעה- קיסם יוצא מעט מאוד לח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה