יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

בראוניז שוקולד מריר, קוקוס ואוכמניות כחולות

בראוניז שוקולד מריר, קוקוס ואוכמניות כחולות

את הבראוניז הנהדרים הללו המצאתי כאשר פתחתי את המקרר וראיתי את השוקולד המריר. החלטתי להכין איתם משהו מיוחד וכאשר יצאנו לקניות חיפשתי אוכמניות כחולות כדי שהבראוניז יהיו מעניינים עוד יותר.

את השף ארז קומורובסקי אתם וודאי מכירים מהטלוויזיה ומכתבות שניכתבו עליו והוא ידוע כאמן, שף וקונדיטור מוכשר מאוד. נסעתי לביתו שבמתת עם הבראוניז ועוד עוגות נוספות לחוות דעתו המקצועית, שכן זה חשוב לי מאוד. הוא טעם את העוגות ושתיים מהן אהב במיוחד. (אני כמעט התעלפתי כאשר אמר לי שאלו עוגות נפלאות...). הבראוניז הללו נבחרו לטעימים מאוד על ידו וקומורובסקי אמר לי שקשה להכין בראוניז ולהגיע לתוצאה כזו. ( כאן כבר נזלתי מהספה...).

את הבראוניז הללו הכנתי לאחר מכן לערב חברתי מסויים. התיישבתי בשולחן ליד מישהי ש"דרשה" את המתכון לבראוניז הללו ואמרה שמעודה לא אכלה בראוניז טעימים כ"כ ולא יבשים.

אז, אחרי כל ההקדמה הצנועה הזו... שלא אחלוק אתכם את המתכון???




200 גרם שוקולד מריר
4 כפות שמנת מתוקה להקצפה
1/3 כוס קוקוס
כוס אוכמניות כחולות קפואות
כוס וחצי של קמח רגיל
2 כפיות אבקת אפייה
1/3 כוס סוכר
1/2 כוס שמן
2 ביצים בטמפ' החדר

מה עושים?

מפשירים את האוכמניות הקפואות, אפשר גם במקרר,  ממיסים במיקרו את השוקולד המריר עם השמנת המתוקה להקצפה בפולסים קצרים עד שהשוקולד נמס. מצננים, ומוסיפים לזה את האוכמניות ואת הקוקוס- מערבבים ושמים בצד ( לא במקרר).  בקערה ניפרדת מנפים את הקמח ומוסיפים אבקת אפייה, סוכר ושמן. מערבבים ומוסיפים את הביצים אותן טורפים בקערית ניפרדת.  מאחדים בין  2 המסות.

תנור

175 מעלות לכ 35 דקות. יש לבדוק מידי פעם. קיסם יוצא מעט לח.
מתאים לתבנית עגולה או מרובעת


בהצלחה !!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה