יום רביעי, 10 ביוני 2015

עוגת בראוניז- שוקולד מריר, קוקוס וחמוציות מוקפאות

עוגת שוקולד נהדרת במרקם של בראוניז

קיבלתי להתנסות חמוציות מוקפאות של 'שופרסל' ( וגם פירות יער מוקפאים שגם הם שולבו בעוגות). כמובן שחשבתי מיד איך לשלבן בעוגה.... כזו אני  (:  העוגה הבאה נולדה מתוך אהבתי הגדולה לשוקולד ולמתוק בכלל. העוגה יוצאת במרקם של בראוניז ובכל ביס יהיה לכם מתוק וחמוץ כאחד, מרענן בפה ומיוחד. אנחנו צוללים לעוגה!


אני יודעת שאתם רגילים שאת העוגות שלי מכינים בקערה אחת, אבל תסלחו לי...לעוגה הזו נידרשת קערה נוספת  (:

חומרים ועניינים

 ** כוס של חמוציות מוקפאות ** 200 גרם ( 2 חפיסות) של שוקולד מריר ** רבע כוס שמנת מתוקה **רבע כוס חלב **1 כוס קמח תופח **שלושת רבעי כוס קוקוס ** שלושת רבעי כוס סוכר ** שליש כוס שמן ** רבע כוס מים ** 1 ביצה בטמפ' החדר ** שליש כוס חלב ( בנוסף לרבע כוס החלב לבלילת השוקולד).

מה עושים?

מפשירים את החמוציות בטצפ' החדר ( בקיץ זה ממש קל)

בקערת זכוכית שמים את השוקולד המריר ( שבור לקוביות) + רבע כוס שמנת וממיסים. את זה עושים בפולסים קצרים במיקרוגל ומערבבים אחרי כל פעם כדי שהשוקולד לא יישרף. לאחר שהשוקולד נמס, מוסיפים את החלב ומאחדים למרק שוקולדי.  מוסיפים את החמוציות למרק השוקולד.

בקערה ניפרדת שמים את הקמח, קוקוס, סוכר, שמן, מים וביצה ומערבבים את החומרים.  לקערה הזו מוסיפים בהדרגה את מרק השוקולד ומאחדים לבלילה אחת שוקולדית, ומוסיפים שליש כוס חלב ומערבבים שוב לבלילת עוגה.


תנור

180 מעלות, 40 דקות ולבדוק. כל אחד ותנורו ועוצמת התנור. קיסם יוצא מעט לח.

יש לשים את העוגה במקרר למשך לילה- יוצאת נהדר אח"כ !!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה