יום שלישי, 27 במרץ 2018

סנדוויץ' וופל ללא גלוטן- כשר לפסח!

סנדוויץ' וופל ללא גלוטן- כשר לפסח!



פסח 2018 כבר פה וכמה שחיכיתי לתפה הזו! לתחילת האביב, לשעון הקיץ. איזה כיף! מזג האוויר מתחמם, שעות האור מתארכות להן, ריח שך פריחה באוויר.

קיבלתי לסקירה עלי אפיפית לעוגה ללא גלוטן וללא תוספת סוכר. למחרת הלכתי לסופר כדי לצוד את המוצרים החדשים שיצאו לפסח ( כל שנה מתחדשים מוצרים, נראה לי שאם בני ישראל היו יודעים על כל המוצרים ללא גלוטן שיש בגלל הלחם שלא הספיק לתפוח להם- הם לא היו מאמינים.)

השוקולד למריחה של 'השחר' קרץ לי מהמדף (מגיל 0 הוא קורץ לי ואני לו ויש בינינו רומן ארוך ומתוק) ולקחתי אותו עם רעיון למה אעשה איתו. לשדרוג ראיתי חטיפי קליק כשרים לפסח ולקחתי 2 חבילות (טוב, הן היו במבצע של 2 ב 10...)- קליק שוקולד חום ולבן וקליק כריות.

לא רציתי לעבוד קשה, ולכן אמרתי לעצמי שרכין משהו טעים, מתוק וקל להכנה. כ"כ קל שגם ילדים יכולים להכין.

מה שצריך זה חיוך גדול, חבילה של אפיפיות, שוקולד השחר (בא לכם ממרח מתוק אחר? תבורכו), קליקים כריות חתוכים דק וגם קליק קורנפלקס שחור-לבן.










מה עושים?

פשוט מאוד- מורחים כמות נדיסה של שוקולד על וופל אחד, אפשר לשים מעט קליק קורנפלקס מעל- יש לקחת בחשבון שדף הוופל מעל לא יהיה כ"הדוק. להמשיך עם מלאכת מריחת השוקולד עם הדפים הבאים. מעל הדף האחרון לקשט עם עוד חטיפי קליק.

דבר נוסף שאפשר לעשות זה למרוח שוקולד בין דף וופל ללא תוספות שוקולד, ולבסוף למרוח שוקולד בתידי העוגה שנוצרה ולהדביק קליק לצדדים ולמעלה.

שמים במקרר/ פריזר להתקשות השוקולד מעט. אל דאגה- ברגע שנווציאים החוצה, השוקולד יהיה בטמפ' החדר.













חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה